Friday 6 May 2011

dugaan2....

hai......blog ni aku da wat mcm diary aku dah...
aduhai TENSION gler ari ni.....ye la..mane xtension nyer...da sampah kat dpn blik aku ni da berulat ...
yang aku xthnyer ada sorang bdk 2 lalu, pas2 dia ckp..."blik ni xreti jaga kebersihan lar".......
aku grm gler ble dgr dia kta cm2...sbnrnya smpah 2 bkn blik aku y pnya la...orang len y g buang dpn blik aku...
alahai sengal la...entah la minah mane ntah y buang 2...
tp xpe la aku trima dengan redha jew...aku pon amik plastik itam isi sume sampah2 yang kua 2...n than msa aku ngah BENGANG 2..dtg la sorang minah ni...dia ckp alahai sue rajin nampk...aku dlm ati ni...apesal la bengap sangat budak ni.....kalo aku xrajin sape ag nk wat kan...isk3.....

tp xpe la wlaupn bengang aku masih xhbis2 ag...aku cube bersabar....kan الصبر من الإيمان........
well aku pn da xlarat nak layan sume ni...xpe2..aku cube bersabar...
tapi dengan tibe2 aku rase happy sangat2 coz jup ag abg aku nak dtg la...erm aku rasa mcm gatal tangan jer ni...mcm nk bleh sesuatu jer..hihihihi....


No comments:

Post a Comment