Tuesday 22 November 2011

My Name Is Sue!!

don't call me 'som'....SOM??plik sangat la nama tu...emh dlu kawan kat sekolah panggil camtu...ingtkn lepas hbis skolah da xder bnda tu...tp skang ada jgk la kawan2 aku panggil cmtu..em ye ah nk wat cmner kn...tp dari lubuk hati ni,aku malu orang panggil aku 'som'...macam nama orang2 tua lar....huhuhu...

aku xmarah pun dorang panggil nama tu..tp aku malu jer..hik3...
yer la ma abah aku bg sedap2 nama leh plak dorang panggil camtu...isk3....

sekarang ni ada sorang mamat ensem ni sangat menarik perhatian aku...aku suke giler kot tgk cara dia...tp aku xnak pon dia juz suke tengok jer....tp macam pinang di belah dua kot..hahhahaha.....xper la xnak pk ah benda2 tu semua...ok daaaaa..ngntuk la plak....

12:53tgh mlm...ngntuk...perlu REST!!

No comments:

Post a Comment